Skoj och mera skoj!

Ja i går hade vi lite girlsparty igen och det var mycket kul! Vi samlades först alla tjejer i ett av rummen sedan fortsatte vi vidare på 2 olika barer. På den sista blev det både biljard spel och släppa loss på dansgolvet, det var skoj, sjukt längesedan jag dansade..och det älskar jag!

I dag har jag varit ute och solat, gymmat och sedan var jag och Matvey på köpcentret så jag fick köpa mig en ny carryon resväska..Min dragkedja håller på att gå sönder så behövs en ny så jag kan ta mig hem..Dock lite osäker på om den kan vara för stor. De är ju rätt strikta med reglerna om storlek och denna är lite större än min gamla men står ju carryon på den. Är den ok är det ju toppen så jag får plats med massor..=)  Vi var sedan på bio, kommer inte ens i håg vad den hette så intresserad var jag av den..Matvey valde och det var inte min typ av film så nästa gång är det jag som väljer!

I morgon är det dags för show igen, det ska bli kul, bara 14 st kvar nu..kan ni fatta??

Kommentera inlägget här :