Sverige here I am!


Ja då var jag på svensk mark igen efter 8 månader i USA och Canada. Ni Kan tänka er hur många städer jag hunnit vara på då vi är en vecka på varje ställe..Enkel matte säger att det är en del...Det är ett otroligt äventyr jag är med om vilket jag är glad för att jag gör nu men kom i håg att det är aldrig försent att resa..Så Richard du kan göra det när du är pensionär..=)

Resan hem var lång, precis 24 timmar. Först buss, flyg, flyg, flyg, tåg, tåg och bil tills jag var i huset på rensbacken..Men nu blir det lugnt med resande ett tag, nu är det bara småtrippar som görs fram till Breakwork. Resa Hbg- Bolläs är ingenting nu med min resvana jag har...FLyget var försenat så min packning han inte med sista sträckan så hoppas det kommer de närmaste dagarna. Tur i oturen är att det hände när jag skulle hem och allting finns, hade varit värre om jag varit på väg någonstans.

Kommer verkligen sova gott i natt (om jag kan sova vill säga efter tidsomställningen..) sedan ska jag försöka ta tag i allt jag behöver göra. Så bara att höra av sig annars kommer det kanske ett samtal i dagarna! Så glad att vara i Sverige och kunna prata i telefon igen=)

home sweet home!

Kommentera inlägget här :