Venezuela here I come!

Ja jag har precis fått ett mail att jag blivit erbjuden breakwork i sommar i Venezuela ca 3 veckor. Ev blir det en vecka i Panama med. Det är toppen för det är precis lagomt och vad jag vill. Jobba lite och prova på en annan show är toppen och ändå ha tid hemma. Jag svarade direkt att jag är intresserad då jag vet att jag vill, dock har inte Matvey fått något mail så vet inte om det kommer eller om han blir utan..Vi får bara vänta och se vad det blir men jag är glad att jag fick det nog för att det hade varit bättre om även han fick det men som sagt vi får se vad som händer..

Här är allt bra annars. Vi har i dag varit på USA:s första outlet och shoppat lite mer som jag helst inte skulle men men så är det i bland..I går var vi till Pagoda som ligger på toppen av ett berg med utsikt över Reading och är en typsikt landmärke för här. Vi tog taxi upp och gick ner vilket var super härligt då vädret var fint. Vi var sedan på en mysig bar för happy hour innan vi begav oss hem och bara tog det lugnt. Det har varit bra sista dagar och jag är redo för sista klämmen av show nu. I morgon börjar showerna, sista för denna tour..






Det var en trevlig dag med massa skratt och trams och olika bilder, här var några.

Kommentarer :

#1: Maja

Venezuela och Panama... så coolt! Du får verkligen se hela världen sofie... :-)



Kramar

skriven
#2: Mamma.

Grattis!!! Vad kul :) Hälsa Matvey att jag håller tummarna för honom också!!!

Vilka fina bilder!!! Härligt avslut. Lycka Till med de sista showerna så syns vi snart. :)

Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :