Breakwork med D15 är över..

Ja då är sommarens breakwork över på riktigt nu. Det har varit en intensiv vecka här i Panama city men ändå rolig. Han inte se jätte mycket av staden men lite iaf, men vi har haft det bra. Tex 3 item party som vi tjejer hade i går. Alla hade 3 föremål man skulle fixa sin klädsel av. Jag hade pappersnäsdukar, färgpennor och underkläder. Resultatet ser ni nedan. Det var otroligt kul att se hur alla har fixat och donat, ena värre än den andra.


Alla isshower har ett namn och nummer. Numret är från när den började så D15 är numera den äldsta Disney showen. Det startar en ny show varje år, årets nummer är D31 så det säger hur gammal den är...(Princess classics som jag är med i heter D23) Det är många som varit med  i denna show riktigt länge och slutar efter detta kontrakt så det har varit en känslosam vecka. Jag har inte riktigt varit berörd av det då jag nyss lärt känna dem men förstår dem hur de känner då det är ett ritktigt bra gäng. Det är verkligen som en stor familj och jag har träffat många nya männsikor! Det går inte att förklara då livet på tour är så annorlunda. I bland blir det nästan bara jobbigt att vara så tajt med alla därför jag håller mig lite undan i bland tror jag och har så lätt att komma hem och trivas super där. Men hur som helst har det varit en jätte bra erfarenhet jag varit med om under denna tid med Mickey and minnies magical journey som showen heter. Det är extra nyttigt att prova på olika shower om man ska vara i dessa buisness och det har jag ju valt ett år till. Vi får sedan se..Nu är det en lång flygresa som väntar. Hoppas verkligen jag har turen på min sida denna gång. Jag flyger nämligen direkt på tisdag när jag kommer till sverige till Ryssland för att hälsa på matvey och träna där. Det ska bli spännande och en till erfarenhet. Lika bra att resa på när man ändå är i gång..=)
Avslutar med en gruppbild av gänget.


Såhär ser jag ut på bilden. Står till vänster. Är en tall hulagirl...

Kommentarer :

#1: Mamma.

GRATTIS Karin Sofie!!! Idag har Du nämligen namnsdag :)

Så fina Ni är, bra jobbat att få till det så bra :)

Riktig partyvecka Du fick på köpet! Du har iaf inte missat någon sol härhemma, så det var rätt vecka.

Håller tummarna för dig, nu måste Du ha bättre tur med resan så allt klaffar. Lite orolig när man hör om alla bränder i Ryssland... Var rädd om Dig!

Ha det så bra i Ryssland och hälsa Matvey så gott :)

Vi här hemma tänker på Dig... Massor av kramar från oss, mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :