Då var sommaren över och jag lämnar Sverige för denna gång...

Eller ja själva sommaren är kanske inte över för jag kommer förhoppningsvis ha fint även i USA men här i Sverige drar det sakta i hop sig mot höst och en vardag...

Jag är nu äntligen packad och klar och ska sova några timmar innan det bär av mot Arlanda och en ny tour för Disney On Ice..Jag har haft en bra sista vecka hemma i Sverige och känner mig redo att åka. Det är skönt att jag känner så för det var allt lite vemodigt innan och det är alltid jobbigt att lämna något som är så bra, men så ärlivet i bland. Som vanligt är jag lite i sista minuten med att fixa allt men tror jag ändå hunnit med det mesta..Er som jag inte han prata med en sista gång säger jag vi ses snart igen ändå..=) samt finns det ju internet och skype, tack gode gud!!!

Jag tackar alla nära och kära för en fantastisk sommar. Jag har verkligen hunnit med massa skoj och även lite skön vila.  Många minnen jag bär med mig! Jag kommer sakna er alla massor men ni finns alltid med mig i mina tankar. Vi får sedan se till att hålla kontakten.

Hoppas ni alla får ett fantastiskt år liksom jag! Njut, ha kul och kämpa så kommer vi långt, det ska jag göra!

Puss puss på er alla från mig och kära sverige!

Kommentarer :

#1: Kjartankamilla

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

skriven

Kommentera inlägget här :