Pa plats i USA!

Ja vill bara tala om att jag ar pa plats i USA. Resan gick bra och jag kom fram med bagage=) dock blev det ratt langt anda da det tog over 2 h i ko for att komma in i USA..Hatar att vanta men klarade det bra, ar ju van nu..Sedan tog det tid innan bussen kom och resan fran Chicago till Rockford var langre an jag  trodde, nastan en timme..men som sagt jag kom fram..
I dag har vi bara tagit det lugnt da vi var lediga. Startade dagen med en typisk amerikansk fukost da vi vaknade vralhungriga.. Gott mellan varven och en typisk start pa en USA tour tyckte vi..=) Sedan har vi legat vid poolen och slappat da vadret ar underbart! Jag ar sa trott fran resan + att jag har lite ont i halsen sa det passade bra. Hoppas det gar over da vi borjar jobba i morgon, det ska bli spannade!
Ska sova nu..Sa ni vet ar det 7 h tidsskillnad till sverige om nagon vill prata pa skype...
puss pa er!

Kommentera inlägget här :