Ryssland!

Ja nu ar jag framme i Ryssland. Allt gick bra hit och tack och lov var mitt bagage med nar jag kom fram till Samara. Sa for en gangs skull hade jag flyt men det inte utan oro da jag egentligen skulle ha sett det i Moskva. Hur som helst ar det med mig=)
Ja vad ska man saga om Ryssland och Taliatti, fattigt, smutsigt och luktar illa...Ja gud sager jag bara, det ar en varld for sig..Inser verkligen hur bra vi har det i Sverige, sa ska inte klaga mer...Aven de fulaste och hemskaste platserna i Sverige ar battre an har, just skillnaden pa renligheten.  Matveys lagenhetshus ser ocksa hemskt ut och luktar illa i trappuppgangen men sedan har han 3 olika dorrar att ga igenom innan han ar inne i sin lagenhet och den ar fin och frach. Dock rysk inredning och stil..
I gar var vi och at frukost och drack kaffe pa baren som han jobbat pa innan. det var jatte gott, kand for stadens basta kaffe. Vi har annars tranat lyft pa marken och i dag varit pa gym. I morgon bitti ar det dags for forsta ispasset, 6.30 sa det ar sangen som galler snart..Det ska bli spannande, sa lange sedan jag var pa stor is. Har annars mest tagit det lugnt, trottheten fran resan har kommit sa forsokt ta igen lite..Finns inte sa mkt att gora har sa blir ett traningslager for att hitta formen tills vi borjar med showandet i USA om 2 veckor..
Natti natti

Kommentarer :

#1: Mamma.

Skönt att allt gick bra till slut :)

Är värmen lika intensiv? Hoppas verkligen att de får bukt med bränderna. Otäckt med vädrets makter ibland :(

Kom ihåg att man tar seden dit man kommer. Det är klart att det är rysk stil när det är i Ryssland :)Hoppas Ni får det bra. Kramar till Er båda från oss hemma i Bollnäs genom mamma.

skriven
#2: Prebenmoa

good job please keep on the good work

skriven

Kommentera inlägget här :