Sista dagen..

Ja da var det sista dagen for mig har i Ryssland. Kan inte fatta att det ar over. Kanns som jag varit har i evigheter sa jag ar redo for sverige nu. Varmen ar verkligen jobbig nog for att jag sakert kommer sakna det lite nar jag kommer hem for som jag forstatt ar det kallare dar...
Traningen har val gatt sadar..Aterigen var isen installd nar vi kom dit i morse, sa drygt nar man ar uppe sa tidigt..Har inte blivit sa mycket som onskat pa is men allt ar val battre an inget. Vi har iaf fatt mycket gjort pa golv och kommit ett stort steg frammat dar. det ar ju dar allt borjar for lyft. Forhoppningsvis ger allt resultat senare nar vi kommer till USA. Vi har aven varit en del pa gym, sprungit, kort p90x (ja du ver Pontus att det ar ratt jobbigt..). Sa kroppen kanns i bra form da jag har atit valdigt bra med, bara god bra lagad mat och inga sotsaker..Mar valdigt bra av det. Nog for att den ryska maten ar ratt fet i sig, far mig att tanka pa svensk husmanskost forr i tiden..Man ater mycket creme fraige, maionaise och sadana produkter till allt och fett procenten ar alltid hog. Vanlig mjolk och yougurt har fett procent pa allt fran 1% till 7.5 % och det ar normalt. Kan inte fatta att man kan ata sa hog, sa trogt men det kan man ju undvika det sa ar maten riktigt bra! Sa varierad.
Matvey har verkligen forsokt att gora allt sa bra han kan for mig. Mellan all traning har vi varit ute och promenerat, varit pa stranden 3 ganger (var pa ett annat stalle i gar nagra timmar och det var bra, inte lika smutsigt och bra vatten, skont). Varit och druckit gott kaffe mm.
I dag blir det mer traning och sedan ska vi traffa hans mamma en svang.
Tjohoo pa er!
Klocktorn utanfor Matvey i parken dar vi tranar mkt.
Detta ar Matveys lagenhets hus, ser fattigt ut men innuti ar det fint!

Kommentera inlägget här :