Ännu en bra dag!

Jag har det så bra så här hos Coursens så..Väldigt lugnt och skönt och njuter av att bara ta det lugnt, sova mycket och leva i ett familjehem. Vi har promenerat med hundarna i skogen som vi gör varje dag, var en väldigt fin dag med sol och inte alls jätte kallt. Sedan var jag och tog en ballet klass på dansstudion som jag brukade när jag bodde här. Jätte skoj och läraren blev så glad att se mig, hon är underbart go! Sedan har vi fortsatt julshoppingen samt har jag varit ute och sprungit och sväng. Riktigt skönt att få röra på sig då man äter som en häst av allt här i huset, På så sätt är det tur att jag inte är här så länge så jag ska bara njuta av det och ej bry mig. Det bli snart nya tag i det!

I morgon är det inte vilken dag som helst utan jag och Matvey har varit tillsammans i ett år..Ja helt ofattbart vad tiden går fort. Tyvärr får jag inte vara med honom då men vi får se till att ta igen det när jag är tillbaka! Saknar dig!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter skönt alltihopa. Jag har också precis tagit en promenad med hunden, vi har också strålande sol men -20 och mycket snö :)

GRATTIS till Dig och Matvey i dag, hälsa honom så Gott och önska God Jul från oss.

GOD JUL Sofie och GOD JUL till hela familjen Coursen!

Vi hörs på telefon i morgon Sofie! :) Miss You... :( Julkramar från din familj, mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :