Fairfield, CT!

Ja nu har jag kommit på plats hos fam. Coursen. Resan från Richmond gick bra och jag hade tur och kunde hoppa av efter vägen, perfekt! Kom hit vid 16.30 i går. Kvällen ägnades åt middag med vänner till familjen vilket var mycket gott och trevligt! vi hade foundy till efterrätt vilket var väldigt längesedan jag hade och var mycket gott och kul!

I dag har jag och Linda gjort det vanliga, åkt runt till alla de mysiga affärer vi brukade samt promenarat med hundarna i skogen. Det  är rätt kallt och kyligt här men ingen snö. I kväll blir en lugn och skön kväll i huset med middag och chill. Ska passa på att tvätta lite.

Älskar det här och är så glad att jag får möjlighet till en familjejul! Sov så gott i min princess säng här natten som var och lär även göra i natt!

Hoppas alla hemma i sverige mår bra och börjar bli redo för jul...

Kommentera inlägget här :