Min adress i USA:

Ja det är många som frågat efter min adress så i sstället för att skicka den till alla kommer den här:

Sofie Roberg
c/o D23: Princess classics
PO Box 969
Palmetto, FL 34220
U.S.A

Alla showers post går till huvudkontoret i Florida sedan sänds det därifrån till respektive show. (Därför det är nummer och namn på showen). Vi får post skickat till oss normalt 1 gång i veckan.

För övrigt så kan jag säga att det nu är 100 % säkert att vi blir lediga innan jul, jeeee! Vi är nästa vecka i Richmond, VA, därifrån åker vi vidare till Providence måndag 20/12. Vi har första showen där 26/12 så dessa lediga dagar ska jag spendera hos familjen Coursen i Fairfield. Det ligger bara 2 h därifrån så det passar perfekt. Hade gärna åkt hem till Sverige men det är tyvärr får långt...Jag får iaf lite familjejul vilket jag ska njuta av i massor! Det behövs ett break då det varit mycket på sista tiden...

Adressen till Fairfield är:
Linda Coursen
75 Martingalelane
Fairfield, CT 06824
U.S.A

Måste sova nu varit en super lång dag, PR pickup 5.15 i morse show 10 och 19.30 samt träning i kväll..Vi kanske ska göra Aurora och Ariel i morgon så måste vara redo utifall! Men det kändes bra på träning så nu är det sömn som gäller...

Natt på er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Ja det är synd att det ska vara så långt... Vi som har såå "julfint" nu, strålande vinterväder som Du älskar :)

Så bra och roligt att Du kan åka till fam. Coursen och få lite hemtrevlig julstämning, få komma bort lite från jobbet :)

Vi saknar Dig... Hälsa fam. Coursen så Gott från oss alla.

Lycka Till-kramar till både dig och Matvey från "jullika" Bollnäs genom mamma.

skriven
#2: Agneta

Ja fem dagar känns tufft att ta sig hem! Du får säkert härliga dagar i Fairfield.

Vi har haft fantastiska vinterdagar men idag är det typiskt skåneväder (snö som töar)

Kram Agneta

skriven
#3: Sofie

Ja fem dagar är lite väl kort..Men som sagt jag får det säkert bra i Fairfield med och ska ta vara på ledigheten! Hoppas på en vit jul för här är bara lite kallt nu...Får hoppas att skånevädret drar bort och det fina vintervädret kommer tillbaka till er Agneta..Och ja mamma att ni får behålla det som det är!



kramar

skriven

Kommentera inlägget här :