Richmond and Virginia Beach here I come!

Ja nu är det snart slut på showandet för denna vecka och vi beger oss i kväll vidare till Richmond som är den sista staden innan jul ledigt. Det är inte så långt i från släkten i Virginia Beach så jag ska passa på att åka dit under de lediga dagarna och hälsa på Gamla faster Elly. De ska sedan komma och titta på en show på lördagen. Det ska bli skoj! Det är snart 3 år sedan jag var där sist...

För övrigt är allt bra förutom att jag är väldigt trött. min kropp börjar känna av allt jobb vi lägger ner ochh framförallt lagt ned. Men det är lugnt värt det då resultaten börjar komma nu. Det gick helt ok i går med Ariel och Aurora. Jag har även varit Tingeling hela tiden så det har varit fullt upp denna vecka. Det är helt otroligt så galna de varit denna vecka i Tingeling, jag har fått tagit bilder med 2 som jobbar här som älskar tingeling samt publiken skriker som galningar. Det är rätt häftigt faktiskt och kul!

Avslutar med nån bild från downtown Greenville som var riktigt mysigt med en cool park!





Kommentarer :

#1: Mamma.

Hoppas resan till Virginia Beach går bra och Hälsa sååååå Mycket till Alla. Roligt för faster Elly att få prata lite svenska igen :)

Passa på att vila lite nu, ni jobbar verkligen hårt... Massor av kramar Mamma.

En stor Julkram till Elly och hela fam. Schwartz från oss alla.

skriven

Kommentera inlägget här :