Snart är det julledigt=)

Gud vad jag räknar ner dagarna till ledigheten börjar och jag ska till fam. Coursen i Fairfiled. 3 dagar till med show sedan bär det av! Dessa 2 lediga dagarna i Virgina Beach med släkten fick mig att inse hur mycket jag längtar till julen nu och hur mycket jag behöver ledighet! Med snö ute är det ännu mer jul känslor som kommer så det bara pirrar i magen som för en liten flicka...Ja det har snöat hela dagen i går, dock väldigt blöt snö..Det märks att de inte är vana snö här, gick till gymmet 2 blocks härifrån och de hade precis stängt pga vädret..De skulle öppna i dag igen som vanligt så ska dit nu och försöka igen..(Fattar vad du menar nu Siri när du säger att det alltid stänger skolan och så för minsta lilla..)

I morgon kommer Billy med familj och tittar på andra showen och då ska vi vara Erik och Ariel, skoj! Hade precis evaluation med Sue vår PD (typ som utvecklingssamtal som man har 2 gånger per år). Det gick jätte bra, hon var så himla stolt att vi gör så bra i från oss och att jag och Matvey har imponerat mycket detta år! Hon grattulerade oss till våra roller och till ett bra jobb. Kul med så fina ord. Det ska jag ha med mig i bagaget nu när vi går på lov men först ska jag ge allt i de sista showerna och bita i hop!

Bilder från stranden där det blåste mycket kallt i Virgina Beach!

Döttrarna Holly och Anna.


Kommentera inlägget här :