Kontrakt för 2010-2011

Ja nu har jag skrivit på kontrakt för nästa år att komma tillbaka till denna show. Kontraktet börjar 22 august till 10 april som det ser ut men det kan förlängas till maj. Touren är även nästa år i USA men andra städer jämfört med i år. Det känns rätt att jag vill fortsätta göra detta. Jag har verkligen börjat se resultat nu så jag vill ge det en chans och för att utvecklas så mycket som möjligt är USA och denna tour bra. Klart det kanske hade varit mer intressant med en annan tour som reser någon annanstans men jag gör detta inte bara för att resa utan även för konståkningens skull och just nu för tillfället tycker jag det är jätte kul! Som sagt papper är skriva men saker kan fortfarande ändras men ändå skönt att något sånär veta vad som händer nästa år. Nu är det bara sommaren som ska bestämmas vilket jag har en del alternativ för så det kommer bli bra.

Dock kommer jag sakna er alla nästa år om jag blir borta igen men först får vi umgås i sommar och alla är mer än välkommen att hälsa på!  Nu är det 8 veckor kvar av denna tour, pang så kommer jag vara hemma...=)



Kommentarer :

#1: Mamma.

Oj Oj Oj, säger bara det. Det blir långt o långt borta igen :( Men vi ska ju va positiva, Du sa att vi var välkomna, då får vi börja planera och leva på drömmar :) så GRATTIS till kontrakt! Skönt för dig att veta i tid :)

Ja, pang så är Du hemma snart.. :)

Kram o Lycka Till med det sista, mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :