Milwaukee!

Ja då har vi äntligen kommit fram till Milwaukee efter en lång resdag. Lämnade hotellet 10 i morse och kom hit20.45..Fast klockan var då 19.45 för vi är en timme bak i tiden så nu skiljer det 7 timmar till Sverige så ni vet. Jag har bara packat upp, sedan var vi på en jätte mysig liten tysk resturang/pub och åt jag och Matvey. Det var ett nyöppnat ställe så de hade inte jätte stor meny men tillräckligt för att bli mätt. Ville bara ha något litet innan det är dags för att sova. Milwaukee är känt för sin öl och det är många pubar runt omkring här. Det verkar vara rätt mysigt, dock såg vi inte så mycket då det börjat snö och var kyligt så vi ville bara tillbaka till hotellet. Nu dricker jag lite varmt tee för att sedan sova gott. Måste vila upp mig inför morgondagen då vi är 3 tjejer som ska åka till Chicago. Där är D30 en annan Disney show och uppträder så vi ska titta på deras show sedan umgås med Charlie som var här med oss förra året. vi ska spendera natten där och sedan hinner vi förhoppningsvis med lite sightsing i chicago innan det är dags att åka tillbaka. Ser verkligen fram emot dessa lediga dagar!

Här är lite bilder jag tog i går i Manchester när jag tog en promenad mellan showerna i det fina väder. Var många fina kyrkor!
city hall




Kommentarer :

#1: Maja

Häftigt med den gamla gangster staden Chicago.. Hoppas ni får det fantastiskt...



Puss o kram

skriven
#2: sofie roberg

tack så mycket! vara längesedan vi hördes, kanske skypa någon dag!? puss

skriven
#3: Maja

Absolut kan vi det :)

skriven
#4: Sirran

ojoj ser kul ut Sofie! Ja whicked var grym!



du jag sag din polare som jobbar i bryant park, du vet han som var med nar vi akte skrillor, pa TV!! Han hade donerat en isrink till barnen i bronx. Sa snallt! =)



puss my love!

skriven
#5: Ingelotte

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

skriven

Kommentera inlägget här :