Öm kropp...

Ja gud vad min kropp är öm! Hela ryggen går knappt att ta på då huden är alldeles röd och känslig efter alla lyft. Mina lår börjar bli helt blåa så man kan nästan tro att jag är misshandlad..Inte lätt att vara paråkare...Vi hade lektion med Tony i dag jag och MAtvey och fick lite extra hjälp med vårt Aurora nummer + att vi fick lite teknik hjälp för en del lyft. Vi hade sedan lyftklass på golv igen där han går igenom olika lyft. Vi klarade en del nya så det gick riktigt bra. Det är läskigt och svårt, så mycket om tajming och teknik samt styrka, man måste verkligen samarbeta och lita på varandra men det är kul och utamanande.

I morgon ska  jag göra snövit igen, spännande och utmanande men samtidigt lite nervöst igen..Är ju bara andra gången jag gör det. Denna gång gör jag numret med en annan kille som prins så vi ska göra ett svårt lyft, han är paråkare och stark så det ska gå bra. Men ändå lite nervöst då jag aldrig gjort något sådant. Men han var tvärsäker att vi ska göra det, no problems sa han bara så det är bara att vara tvärsäker och göra det. Man får aldrig tveka när man gör lyft då missar man..Så i morgon gäller det! Jag ska sedan även göra tingeling som jag gör varje vecka + att på söndag ska jag göra merrywheather igen, (en av fairies) så det är fullt upp denna vecka, roligt och utmanande! Tycker det är så himla roligt med allt nu för jag känner verkligen vilka framsteg jag gör och jag vill bara bli ännu bättre! Skynda långsamt är det som gäller=)

Nu måste jag sova så jag orkar upp!
Godnatt på er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma.

God Morgon Gumman!

En stor Lyckospark i baken från alla vi som tror på dig här hemma :)

Lyssna på prinsen "no problems".. så Kör, Njut och Ha Roligt :)

Massor av kramar från mamma.

Hoppas vi hörs i morgon :)

skriven

Kommentera inlägget här :