OS Match!

Ja nu är det nog OS höjdpunk i de flesta folks ögon här då Canada-USA spelar final i hockey. Mestadels av folket här är från de länderna..Själv bryr jag mig inte så mycket då jag hade velat se Sverige där...Kan inte fatta att OS är över och vi nu får vänta 4 år till. Det har varit kul att vara i Canada då det är OS och jag har köpt mig en OS tröja härifrån så jag har ett minne.

Vi är nu snart på väg att lämna London för Montreal som är vårt nästa ställe. Längtar så då det finns mycket att se och göra + att det är min födelsedag till veckan. Dock är det fullt upp denna vecka då vi kommer dit 4 i natt och har sedan 2 shower onsdag och torsdag, 3 shower fredag och lördag och sedan 2 på söndag så totalt 12 shower denna vecka..Men jag ska försöka hinna med lite sightsing och i morgon ska jag till sugar shack där det bla tillverkas sirap som Montreal är känt för. Det ska bli spännande att se vad det är. På tisdag ska vi har tjejparty så det blir fullt upp. Men det ska bli kul så jag ska nog överleva..=) sova kan man göra när man är gammal eller vad säger ni kära läsare??

Hoppas ni alla får en trevlig vecka!

Kommentarer :

#1: Karin, Sofies mamma.

JA det blev väl verkligen en höjdpunkt för canadickerna med ett Os-guld i hockey. Annars var väl konståkningen suverän och förstås de svenska skidåkarna :)

Oj vilken vecka! Hoppas du hinner fira lite iaf :)

Tänker på dig :) Ha det gott, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :