2010!

Ja då var det ett nytt år, närmare bestämt 2010..Kan ni fatta vad tiden går fort?! Mitt år har bara flygit fram men det beror väl till stor del på att jag flyger nästan hela tiden världen över=). Så mycket som jag rest det senaste året har jag aldrig gjort och det är nog många som aldrig ens reser så mycket i hela sitt liv. Det är jag tacksam för. Det har varit ett händelserikt coh roligt år och jag hoppas på att 2010 blir lika bra! Livet är tufft i bland och man får offra saker men ingenting är omöjligt! Var envis, kämpa och positiv då kommer man långt! Efter regn kommer solsken likaså är det med livet.Det är min inställning inför det nya året.

Mitt nyår var bra. Jag åt först jätte god stek till middag på en mysig resturang men Sue, Caroline, Eddie och Johan som är här och hälsar på från Sverige. Det var mycket gott och trevligt! Kul att få prata lite svenska, gjorde att jag kände mig lite mer hemma..=) Efter det var jag över till killen som fyllde år men blev inte kvar länge då vi inte fick ha party där pga av ljudnivå, helt galet för vi var inte ens högljuda och det är ju faktiskt nyår! Så vi gick alla ner till hotellbaren där de hade ordnat party. Där minglade vi runt och kollade på ballongsläppet från Time Square och skålade in det nya året. Jag gick sedan upp till mitt rum halv ett då jag var dödstrött + att vi har 3 shower idag vilket är vansinnigt..Men jag har överlevt och nu är det bara en kvar..Jag var tingeling förra showen och det gick bra igen. Känns dock att jag är förkyld för jobbigare än vanligt + att isen är jätte stor så mycket springande..

Hoppas ni alla hade ett bra nyår och jag önskar er alla ett bra 2010!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Det låter som en riktigt bra inställning Sofie :)

Skönt för dig att få prata lite svenska, hälsa Johan så gott :)

Här är allt bra och riktig VINTER!

God Fortsättning på det nya året och hoppas vi kan höras i kväll :)

Massor av kramar från ett vintrigt och riktigt inbäddat Bollnäs genom mamma :)

skriven

Kommentera inlägget här :