Aurora!

Ja nu kan jag verkligen säga att jag har sovit min första natt som en riktig prinsessa. Jag sov såååååååå gott! Det gick jätte bra för mig i går när jag gjorde Aurora med prins Philip. Jag har jobbat så himla hårt för detta och kunde knappt förstå att det var sant att jag skulle få vara en av huvud prinsessorna för en show. Jag var så sjukt nervös och ville bara att det skulle går bra. Jag vet att jag kan bara det att nerverna kan spela ett spratt..Men så gjorde jag det när det väl gällde. Jätte bra för att vara första gången. Sue filmade det hela så jag har fått det på DVD. Hon sa bra jobbat och var så himla glad för min skull. Hon satt och tittade med tårar i ögonen så fint hon tyckte det var. Det är så himla många som grattat mig efteråt och även Judy the big boss har hört från Sue att jag gjort det och var jätte glad. Jag som brukar vara så himla självkritisk mot mig själv kan faktiskt säga att jag är riktigt nöjd även efter att ha sett videon. Detta var första gången jag framfört parnummer. Matvey min partner var jätte glad med för han var också nervös för min skull. Han har gjort det innan med en annan tjej så han är van men som det sett ut på träningarna för mig har jag missat mina hopp så han ville bara att jag skulle göra det och det gjorde jag=) Jag är så glad! Har aldrig fått så många lyckönskningar från alla så det måste ha hjälpt! Tack för allas stöd!

Nu är det bara att klappa sig på axeln och säga bra jobbat Sofie men nu går det vidare. 2 shower kvar här i Hartford innan vi reser vidare till Rochester. I dag kommer fam Coursen och Siri och tittar och då ska jag vara Tingeling. Dags att göra sig klar!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Bra jobbat Sofie!!!

Det var Du värd att få lyckas efter hårt jobb :)

Hoppas det går bra idag och att ni hinner träffas lite efter showen också.

Sedan får Du ta tillvara på ledigheten och välförtjänt vila :)

Må så gott, kram mamma.

skriven
#2: Maja

Grattis! Bra jobbat!

skriven

Kommentera inlägget här :