Besök!

Ja i går hade jag besök på en av showerna av fam coursen och Siri. Det var såååå kul! Jag såg vart de satt så jag kunde verkligen ge järnet för dem och vinka som en galning. Jätte kul! Showen gick bra så det var skönt!

Nu har vi kommit fram till Rochester efter en rätt lång men ändå smidig resa, ca 6 h med buss. Jag har sovit som törnrosa i 1000 år känns det som för gud så trött jag är..Min kropp och knopp är helt slut men det är det väl värt. Har aldrig känt mig så här glad och nöjd. Jag är så tacksam för Matveys hjälp, jag hade aldrig kunnat göra detta i lördags utan honoms hjälp så är så glad för det!

Denna vecka ska jag bara ta det lugnt och sova och vila och ladda om för mer energi behövs. Jag ska shoppa lite då jag behöver en present till Matvey då han fyller år på torsdag och jag vill tacka honom för all hjälp. Undra vad det kan bli??Förslag?

Hoppas ni alla får en bra vecka!

Många kramar till er alla!

Kommentera inlägget här :