I love NY!

Ja jag älskar verkligen staden mer för var gång jag kommer dit, det finns ju så himla mycket att göra..Det var så mycket jag och Siri ville göra under dessa dagar men man hinner inte allt. Det blev iaf super bra och jag är jätte nöjd med mina dagar där! Jag kommer att komma tiillbaka många många fler gånger!

Tisdagen blev ytterliggare en fullspäckad dag och helt underbar! Efter träning på morgonen och mathandling blev det matlagning med svenska köttbullar, sås, potatis, lingonsylt och sallad. Hur gått som helst! Svensk mat är något jag saknar! Men har tur och får äta det en gång till då gulliga Siri har gjort matlåda åt mig, (tack för matpåsen och det gulliga lappen!) Super mättna och belåtna gjorde vi oss i ordning för att bege oss till stan och där försöka få tag på musikal biljetter. Det fick vi så efter några timmars shopping (tro det eller ej så shoppade ingen av oss något..) var det klockan 20 dags att gå och se Chicago på broadway och den var hur bra som helst! Jag rikrigt rös så bra det var. Dansarnna hade super kroppar och rösterna var enorma. Våra platser var jätte bra så det gjorde det hela ännu bättre. Efter det blev det lite efterrätt för att sedan bege sig hemåt och sova en sista natt hos Siri. I morse blev det en sista god frukost tillsammans för sedan var det dags för mig att bege mig..

Jag har nu kommit fram till Hartford efter en 3 h bussresa som gick bra. Har haft första showen häri kväll och det gick bra. Tack Siri för allt, det har varit underbart! Haft så roligt och trevligt och saknar dig redan..(men ses ju snart igen..=)) Livet går vidare som det gör för alla..I sverige börjar kanske alla få lite små ångest för att jobb och skola börjar igen efter julledigt..Men så är det, vi har alla en vardag som väntar, det kommer fler jular och mer ledighet..Positiv ska man vara!
  God frukost första morgonen.
 Skridskoåkning

löpare
konståkare

Time square


bästa vänner!

Här var lite bilder från första dagen, har massor så mer kan komma senare..

Kommentarer :

#1: Maja

Åh vilka härliga bilder... ja man längtar verkligen till NY när man läser om allt skoj ni gör..



Vi har bokat vår resa nu till Filippinerna.. Är borta i tre veckor och stannar 3 nätter i Hong Kong.. Ska bli spännande :)



Vi mellanlandar i Frankfurt, Peking och Hong Kong... Blev ett bra pris men en lååång resa :)



Åker om ca en månad... längtar... men först ska massa skolarbete avklaras...



Puss puss



skriven

Kommentera inlägget här :