Måndag 4/1

Ja gud vilken dag jag har haft hos min underbara vän Siri i NY. Dagen började med att hon väckte mig med musik och nylagad grötfukost. Efter det åkte vi till Bryan park där Kevin en gammal Disney åkare jobbar som lät oss åka skridskor, jätte snällt av honom och trevligt. Det var en kall men vacker dag då solen sken så till lunch blev det passande soppa och smörgås och en kaffe på vägen hem då Siri hade träning. Jag hängde med och det var så skönt attt få röra lite på sig efter allt sängliggande dock fick jag ta det lugnt då jag fortfarande är förkyld. Kvällen har vi avslutat i downtown med jätte god middag på la express, en mysig fransk resturang. Dagen har varit underbar och jag är så glad att få vara här, tack Siri för allt!

Nu är det en kopp te som gäller innan sängen väntar så vi orkar med morgondagen. Inte bestämt hundra vad vi gör då det är mycket att välja på men vet redan att det kommer bli toppen då NY är underbart och bara att få vara med Siri är hur bra som helst, inte en tyst minut då vi båda är bra på att prata!


Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter verkligen som Ni har det toppen :)

Här hemma börjar det dra ihop sig... slut på jullovet alltså... och kallt är det, -29,9 i morse brrr :(

Många kramar från ett riktigt kallt Bollnäs genom mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :