Mår bättre..=)

Ja nu mår jag bättre. Det blev inte värre vilket var tur, febern gick över snabbt men halsen fortsatte så i går var jag i väg till doktorn för jag var alldeles vit i den. Testet för halsfluss var negativt men doktorn sa att det är det ändå bara genom att titta på den så jag fick medicin. Väntar fortfarande på testet de skickar i väg för halsen så det kan fortfarande vara positivt men det spelar ingen roll då jag redan äter medicin och mår bättre. Jag tog även andra tester när jag ändå var där då jag hela tiden klagar på att vara trött och sjuk så tätt inpå men allt var bra. Men ändå skönt att kolla upp allt så man vet. Nu ska jag göra allt för att äta så bra jag kan och träna lagomt och ta hand om mig själv så gott det går så jag mår bra. Jag har börjat första steget med att köpa mig en slags protein shake som extra tillskott. Jag har varit väldigt i mot extra saker så men har insett att det behövs för det är svårt att äta bra när man lever som jag gör + att man tränar mkt så det kan vara ett bra tillskott att ta. Anna och jag hittade sedan även en söt mixer som vi köpte så nu kan vi göra goda nyttiga smooties med eller bara blanda våra shakar där. Det är en bra grej att ha till mellanmål eller när sötsuget sätter till istället för massa annat skräp. Det är verkligen svårt ibland med vad och hur man ska äta då vi kommer hem sent efter att ha tränat. Känns dumt att äta elva tolv på kvällen men samtidigt har vi då varit i gång länge så något behövs. Jag köpte även en jätte bra reskudde jag kan ha samt, CD:skivor för att bränna ner alla bilder jag tar samt underkläder från viktoria secret. Nn bra och nyttig shopping dag med sånt jag behöver..Gud vad man kan bli glad av shopping!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Skönt att höra!!!

Äntligen lite extra tillskott. Musklerna måste få lite belöning när de jobbat för att orka med allt du vill :)

Låter som bra shopping. Kom ihåg att måna om dig själv :)

Kramar från mamma. Det var väl bra att Anna kom, hälsa henne så gott. :)

Hoppas vi hörs i kväll, pussssss :)

skriven
#2: Sofie

Om du kommer till Memphis sa kommer jag GARANTERAT att vara dar! Guuud sa kul!!! :)

Vad fina bilderna ar pa dig nar du ar tingeling. Du ar sa sot!

Vad bra att du mar battre, drygt att trana och halla pa nar man ar sjuk...

Saknar dig vannen. Ar du hemma nagot i sommar?

Kramar

skriven
#3: Motherhood

Nice security code. Does it work?

skriven

Kommentera inlägget här :