Mera bilder från NY!

 
Köttbullemiddag och god frukost bestående av smörgås, pannkakor och massor av frukt.

The onw train in till NY

Time square

Utanför musikalen chicago

Jamm hela efterätten åt jag upp! Siri den luringen tyckte vi skulle ha efterätt efter musikalen men när vi väl beställt och hon tagit en tugga ville hon inte ha mer så jag fick offra mig och äta hela själv..Denna vecka får jag träna mycket! Men det var nog bra för det är verkligen hårdträniing med min Snövit och Aurora, jag ska visa det i morgon igen. Så spännande för det går bättre vilket är kul! Jag är så himla laddad och full av energi! Jag älskar verkligen detta och jag ska bli en prinsessa en dag! 2010 har inte kunnat börja bättre..En till glad nyhet är att Anna min vän från Finland nu fått klart att hon kommer hit till veckan, jippi!

Kommentarer :

#1: Karin, Sofies mamma.

Låter härligt!!!

Har prinsessan ny kappa? Fin! Mammas smak, skulle nog passa mig.. :)

Vad kul att Anna kommer ändå. Hälsa henne så gott.

Varma kramar från ett fortfarande lika kallt Bollnäs, mamma.

skriven
#2: Mamma.

Mamma ska det förstås stå :) Skrivit i Siris blogg förut då står det kvar. Uppmärksammade inte det nu när jag skrev :(

Flera kramar då från mamma :)

skriven
#3: sofie roberg

Det är faktiskt Siris kappa, så trött på att behöva ha samma jacka hela tiden, så tråkigt på alla kort..så passade på att låna när jag kan=)



lätt hänt att det står fel, har gjort likadant men vet att det är du som skrivit mamma..=)

nu snöar det här med men rätt varmt.

puss

skriven

Kommentera inlägget här :