Skidåkning och Niagarafalls!

Ja i dag har vi haft en underbar dag! Trött som bara den när klockan ringde 7.45 ville jag helst av allt bara sova men när jag kom på vad vi skulle göra steg jag mer än gärna upp. Vi skulle nämligen åka skidor=) Jag älskar verkligen det, farten och känslan av frihet och bara att få vara ute en hel dag. Vi åkte på ett ställe som heter Kissing Bridge här i Buffalo, NY. Det var jätte kul, inget jätte stort ställe men tillräckligt för att bli nöjd. vädret var bra, solen tittade fram lite grann och det var inte för kallt.

På hemresan stannade vi till i vid Niagarafallen vilket var en upplevelse. Vattenfallen är enorma inte världens högsta men de är breda och har en extrem vattengenomströmning. Det var häftigt! Vi såg det nu när det var mörkt från den amerikanska sidan och ska sedan åka tillbaka när vi är Canada och se det dagtid från den sidan.

Nu är vi tillbaka på hotellet. Har tagit en skön dusch, ätit och nu dricker vi lite vin och ska sedan sova jätte gott!
Här följer lite blandade bilder från dagen;
Anna och Allison




Jag och Anna, det är så kul att ha henne tillbaka!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Hääärligt att Du äntligen får åka skidor :)

Niagarafallet, vad häftigt!!!

Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :