Vilken helg!

Ja gud vilken underbar helg det varit! Massor av sol, bad, trevligt sällskap och en härlig utgång! Har varit på stranden både lördag och söndag, så sjukt mycket folk, värre än utomlands men så himla skoj då man träffar på mkt folk. Träffat på många gamla kompisar och även hunnit umgås mycket med de närmaste vilket är super skoj!
Gårdagens utgång då var vi verkligen dancingqueens...En trevlig kväll med Siri till att börja med sedan det vanliga ställena, hälsing, zoobar för att avsluta på cardinal. Där var även Maja och Ricci med och vi dansade natten lång så svetten rann..Lever på detta länge! Jag önskar tiden gick att stoppa så underbart allt är just nu..Men man kan inte mer än bara njuta..

Ledsen att jag är dålig på bilder. Har liksom kommit av mig..Nu har jag köpt ny kamera så måste börja använda den och fortsätta med att lägga upp bilder...Ska skärpa mig!

Hoppas alla haft en lika underbar helg som jag!

Kommentera inlägget här :