Äntligen hemma!

Ja då har jag äntligen kommit hem efter 50 timmars resande. Usch säger jag bara, värsta resan hittills! Mitt flyg till New York var försenat på måndag kväll så jag missade flyget till Sverige. Det gick inte fler flyg så vi fick vänta tills i går kväll och flyga via amsteram till sverige. Skulle egentligen inte få någon ersättning alls men jag hade tur och träffade några andra svenskar som fick ersättning då deras försening berodde på mekanfel och mitt bara på väder. Vi fick då hotell där vi sov några timmar, (dock utan packning och inga rena kläder eller något) innan det var dags att resa igen. Som plåster på såren fick vi flyga buisness då det var ända som fanns och det var en klass för sig! Maten jätte god, super bra service och säten som sängar..Det gör jag gärna om!

Nu är jag helt slut och vill bara sova men det får vänta. Det är brorsans 18 årdag i dag så han har fest. Ett stort grattis önskar jag dig och hoppas vi får trevligt  i kväll!

Kommentera inlägget här :