Caracas, Venezuela!

Ja da har vi kommit fram till caracas i Venezuela. Har haft jatte daligt internet men nu verkar det funka sa kommer ett inlagg om vad jag gjort de sista dagarna vi var lediga i Puerto Rico i morgon.
Vi bor pa ett 5 stjarnigt hotell men det ar jatte gammalt sa rummen ar sadar. Vi bor i jatte stora rum, vi har 3 sovrum, kok, vardagsrum och 2 badrum for 2 personer. Hotellet ar enormt och kan ta 10 min att ta sig nogostans. Vi har inga pengar da de ska vaxla at oss i morgon..Kunde dock fa mat i hotellbaren mot kort, tack och lov.. Annars ar det som fangelse for oss har. Far inte ga nagonstans utan security som foljer oss overallt. De stod och motte oss pa flygplatsen och ledde oss till bussen. Man kande sig som en filmstjarna..Vi vantar nu pa att ha security mote for att fa reda pa vad som galler sa vi far se vad vi kan gora..Aterkommer forhoppningsvis mer ofta om hur jag har det i mitt "lilla" fangelse..
Men jag lever iaf=) sorry att det ar daligt med bilder...
Puss pa er alla!

Kommentera inlägget här :