Fängelse...

Ja det är nästan så det är för oss här i Caracas. Vi har haft flera säkerhetsmöten och amerikanska ambassaden har varit här och informerat.  Det mördas 47 människor från fredag kväll till söndag morgon varje vecka..I snitt tror jag 16 000 männsikor per år. Man får inte gå ut med några smycken, klocka, telefon, dator eller liknande och man måste ha långa byxor, inga tecken på att man är turist. Vi har security vakter med oss hela tiden som följer oss om vi ska någonstans. Vi måste skriva under papper på när vi lämnar så de har koll. I går när vi skulle handla mat åkte vi i 3 minibussar med vakter, de ledde oss in och ut i affären. Det hela tog oss nog 3 h..Trafiken är enorm...Det var nog min värsta mathandling jag varit med om...

I dag har vi haft reharsals med alla på golv och i morgon drar det gång på is. Vi får se hur det går..Först har vi kostym provning.

Ledsen att det inte kommer bilder..Som sagt min kamera är inte den bästa men jag ska ta bilder från andra så det kanske kommer så småningom. Här är iaf en bild från internet över Caracas. Det ser ut ungefär så, massor av hus och berg överallt. Det är väldigt fint. Resan från flygplatsen var jätte vacker med allt grönt och alla berg man såg.

Kommentera inlägget här :