Fixas för fullt!

Ja nu fixar och donar jag för fullt! Det packas, städas och plockas då jag åker mot Bollnäs på torsdag och och sedan är det Venezuela på söndag morgon som gäller. Hade sådan otur att bli av med körkort, bankkort, busskort och pengar i lördags så haft en del extra att fixa vilket är väldigt tråkigt. Har fått tillbaka plånboken men den var tom. Men men inget att göra åt saken gjort är gjort...

Det är regnigt och tråkigt väder i dag så det passar bra att vara inne och ordna. Men i morgon ska det tydligen bli super fint så jag tror jag följer med till köpenhamn på konsert. Maja, Richard och Magnus mfl ska ner och erbjöd mig följa..Jag skulle ju egentligen åka till Bollnäs men tror jag inte kan säga nej. Mitt motto säger att man allttid ska ta alla chanser man får och våga testa på nya saker så det blir nog så..Kommer säkert bli trevligt och jag hinner nog bli klar ändå..Bäst att sätta fart igen då!

Fina Hanna från Balen och Hilda, Emmys söta flicka som kom till världen i torsdags.


Kommentera inlägget här :