I morgon är det dags för sydamerika!

Klockan 6.00 i morgon kör mina kära föräldrar mig till Arlanda och jag har en resa på 24 h som väntar mig mot Puerto rico och sedan Venezuela. Just nu längtar jag inte alls då jag är jätte trött och har massor att fixa..Har inte börjat packa än..att man aldrig lär sig..Men det har varit underbart väder i dag så jag ville vara ute lite i solen, behövde ner på stan och fixa ärenden och sedan annat att fixa. Har varit fullt upp sista tiden. Blev bjuden att följa med på Copenhagen live i onsdags där vi såg smach, volbeat  och rammstein bla, tack maja, rickard och Magnus för en underbar dag och en upplevelse, nu är jag en riktigt hårdrocks tjej..=) (Bilder kommer senare).

Detta gjorde att jag kom lite senare en tänkt till Bollnäs. Men har ändå hunnit med att träffa kompisarna här och även med att gå ut en sväng och dansa loss. Jag har lovat mig själv att aldrig säga nej till nya saker och erbjudanden, sova kan man göra  när man blir gammal..=) eller på flyget denna gång..

Jag hoppas jag kommer att ha tillgång till internet när jag är borta så jag kan uppdatera vad jag gör mellan varven, nog för att det kommer att bli mkt jobb..

Ha det så bra alla i Sverige, saknar er redan men vi ses snart igen!

Kommentarer :

#1: Sirran

Lycka till gumman! Sorry att vi inte hördes! Men du kommer ju hem snart =) då MÅSTE vi ses jättemkt! I love u och ha så kul!!!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :