Ja då är det över!

Japp nu är alla shower avklarad och mina 3 veckor i sydamerika har kommit till sitt slut. Det känns helt underbart! Jag är så redo att lämna nu, trött på detta fängelse och allt där till men har varit väldigt kul!

Längtar så till att jag är hemma och som det verkar får jag njuta av svensk sommar=) önskar flygplanet kunde flyga mig direkt hem så det inte behvde ta mig 24 h...men så är det..

Kan inte bli ett bättre avslut på denna tid, jag och Lea min rumskamrat (en jätte gullig tjej från Canada) sitter och dricker sangria och tittar på blades of glory, vilken film säger jag bara! Har redan fått många goda skratt!

Ses snart i Sverige!
Tyvärr blir det bildlöst från denna tid, ska nu gå över och ta bilder från ej tjej men hinner inte läggga upp några så det blir senare..sorry..men en iaf, jag och leah dricker sangria en annan kväll denna vecka...

Kommentarer :

#1: maja

Välkommen hem söta sofie :-)

skriven

Kommentera inlägget här :