Magproblem..

Ja under natten är det många som har fått magproblem. Själv var jag uppe 3 gånger mellan 5-8 i morse men mår hyfsat ändå nu, har kunnat äta frukost och så..Tror det kommer från company meal vi alla fick i går. Sedan är det ju så fruktansvärt varmt att man svettas sjöar...Försöker dricka massor men svårt att få i sig tillräckligt. Det är nu 2 shower kvar sedan har vi 2 lediga dagar, jippi! Allt går bra och börjar komma in mig nu i showerna. Fortfarande inte klockrent, alltid något jag gör fel men det är jätte kul i varje fall! I ett nummer får jag åka ner för en lång typ rutchkana och landa på isen, skulle ha sett mig första gången, livrädd och armarna i kors som en vattenrutch men nu går det fin fint!

Hoppas ni alla har haft en bra helg och såg det fina bröllopet, kan tänka mig det var vackert!

puss på er!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Hoppas det går över fort, aldrig roligt med magproblem :(

Låter jobbigt med värmen, inget pröblem vi känner av kan jag säga :( Kom ihåg att dricka som sagt och att äta något salt.

Skönt med två lediga dagar :)

Många kramar från ett kyligt Bollnäs genom mammma.

skriven
#2: Maja

Usch.. krya på dig sofie!



Kramar

skriven
#3: lucke

najs blogg du! :P

skriven
#4: Sirran

Vad trist med magsjuka, men bra tt du tänker positivt! Du har mkt skinn på näsan my love, och det har du användning för i alla lägen!



Jag tänker mkt på dig och väntar med spänning på alla inlägg du skriver! Jag saknar dig mkt men är även glad över att det går så bra för dig!

Kul med rutshkanan, haha helt sjukt!

Håll fokus uppe så klarar du allt!



LOVE YOU!

skriven

Kommentera inlägget här :