Puerto Rico!

Ja då har jag äntligen kommit fram efter en av mina jobbigaste resor, var så lång och mkt väntan. Till det hör att jag tappade min älskade sovkudde på första flyget så det var ännu svårare att sova sedan. När jag äntligen kommit fram visade det sig att min väska inte var med...När jag kom till hotellet 24 i går natt efter 24 h resande visade det sig att jag bara hade en bild till visumet och det skulle vara 2..Detta måste bli klart tills 7 i morse så det var bara att ge sig i väg och fixa det. Som tur var hade en till tjej missat det så vi fick skjuts och kunde fixa det. Dock blev det inte världens bästa bild efter allt resande och inget smink att fixa sig med men det blev gjort. 2 i morse fick jag äntligen sova=)

Trött som bara den men ändå svårt att sova vaknade jag tidigt i morse. Vädret var inte det bästa i dag men jätte varmt, så fuktigt. Dagen spenderade vi på stranden och badade i de härliga havet med vågor. I kväll har alla ätit middag på chilis och firat en kille som fyller år. Folk gick vidare till en bar nu, jag var med en stund men var tvungen att ge upp då jag är som en sombie..Ska sova nu för i morgon börjar jobbet, 9-17 så då  måste hjärnan funka på topp! Allt verkar bra så långt och alla är snälla, känner redan ganska många.

Natti natt på er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Skönt att få höra att det ordnat sig för dig :) Blev allt bra orolig när allt krånglade för dig, stackare :( Laddaren till kameran var ju här hemma. Vi laddar kameran och går in till Wåhlstedts så får vi höra vad dom säger.

Lycka Till med allt nu, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :