Sista dagen..

Ja det är helt ofattbart men i morgon är det sista dagen i Caracás innan det är dags för hemresa. Vi har 3 shower sedan reser jag 4.30 natten till måndag för att vara på arlanda 9.30 tisdag. Snacka om att jag kommer vara slut..Jag är redan helt död men nu är det bara att bita i hop och klara det sista. Ska bli så skönt att komma hem. Kropp, mage, fötter, ansikte ja allt behöver vila och komma i från fängelset...Ja det är verkligen som fängelse eller som att vara kändis. I morse när vi skulle åka var det extra säkerhets kontroller och massa soldater överallt med gever. Tydligen bor en president från något land på hotellet så det är extra strikt nu. Fast det har varit tufft att vara här har det varit väldigt kul och jag är många erfarneheter rikare!

Nu ska jag sova några timmar innan det är dags igen...hoppas ni hade en bra midsommar alla och det låter toppen om sommaren äntligen har kommit till sverige!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Välkommen hem!!!

En dags jobb och en jobbig resa sedan väntar vila så håll ut gumman... och i dag strålar solen från en klarblå himmel så sommaren är på väg :)

Sommarkramar från ett soligt Bollnäs som väntar på dig!!!

skriven

Kommentera inlägget här :