Sol, sol och mera sol!

Ja i dag skiner solen för första gången sedan vi kom till Caracás..=) Kan ni fatta vad jag blev glad när jag vaknade...Typiskt att det är show i dag men som tur är inte förren i kväll så jag ska skynda mig till poolen för att få några solglimtar.

Jag har annars haft 2 sköna lediga dagar, jag var tröttare än jag trodde..Så måndag var bara lugn och skön, lite tjejparty på kvällen som var trevligt. I går var det dags för mathandling och det är ju en grej i sig själv..=p efter det var vi några som åkte i väg upp på bergen i cabelcar och såg på utsikten över Caracás. Det var pampigt och fint, jätte stort! Väl uppe på toppen var vi mitt i ett moln så man såg nästan ingenting. Men det var kul att komma i väg från hotellet=) På kvällen var det sedan ost och vin party. Det är verkligen en trevlig grupp så det var toppen!

Som sagt det närmar sig slutet nu..5 dagar av show kvar innan hemresan.

puss på er alla!

P.S Magen har blivit mkt bättre så det är skönt!

Kommentera inlägget här :