What a day....

Ja det kan man säga om gårdagen! Började ju så bra med att solen sken men jag han bara vara ute i 5 min innan det  mulnade på och sedan blev det världens regn/blåst och åskväder. Man såg ingenting så mkt det regnade och hela huset skakade av åskan..Det var inte att leka med så blev ingen bränna för min del..folk kommer fråga om jag varit på island ist för sydamerika när jag kommer hem men det får jag ta..Förhoppningsvis är det dags för lite sommar i sverige så jag får det iaf...

Gårdagens show var ingen hit- Vår buss gick 17.30 från hotellet för att ha en show 19.30 men det var sådan fruktansvärd trafik att vi kom fram prick 19.30...Kan ni fatta, men tro det eller ej efter snabba ryck var showen i gång 19.50 och allt var som vanligt, det kallar jag professional! Det är en softboll turnering här nu och tydligen skulle presidenten Hugo Chaves titta på det så en motorväg var avstängd för att eskortera honom dit. Ja trafiken kan man inte riktigt lita på här, den är galen...Den värsta resan hittills och ytterliggare ett tecken på att allt är möjligt här..Har för övrigt varit skottlossning 2 gånger på köpcentret intill hotellet (enda platsen vi är tillåtna att gå till så det varnar extra för att vara försiktiga). Annars har det väl inte hänt så mkt annat utan det är mest show och jobb men det är kul och går bra!

Ledsen att det inte kommer bilder men väntar på att ta alla bilder från en tjej som jag varit med så det kommer senare!

Jag får önska er alla en mycket trevlig midsommar! Själv blir det inget firande utan bara show. Men det går ett år det med..Nog för att jag allt kommer sakna det..Kommer aldrig glömma fjolårets midsommar..=)

Kommentarer :

#1: Mamma.

Trevlig Midsommar säger vi till dig också, det är ju ändå midsommar när man är svensk oavsett var man är och om man kan fira :)

Vi får fira lite försenad midsommar när Du kommer hem... Ja det borde ju vara dags för sommar här nu... Precis kommit en skur... så det är midsommarvädret det :(

Lycka Till med de sista showerna och var försiktig!!! Låter otäckt med skottlossningarna på köpcentrat :(

Ha det gott så ses vi snart! :)

Midsommarkramar från mamma, pappa och lillebror!!!

skriven
#2: Agneta

Ja glad midsommar Sofie. Här var det härligt väder...äntligen. Har en vecka till i Tyringe så jag hoppas att det inte blir för varmt!



Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :