Miss Anna...

Ja jag saknar redan Anna fast det bara var en timme sedan hon lämnade oss för att återgå till skolan i Finland. Hon var bara här för breakwork så den tiden är över nu..Jag  hoppas verkligen hon kommer tillbakar nästa år!

Vi har nu sista showen här i Ottawa innan vi beger oss till Hamilton som är vår nästa stad. Vi har en ca 5 h lång bussresa dit. Denna vecka har gått bra men är trött då det varit långa dagar. Nästa vecka blir också tuff innan det lugnar ner sig. SÅ mina lediga dagar ska jag försöka vila upp mig och ladda batterierna så gott jag kan. Vi får se vad mer roligt vi kan hitta på för något måste det bli!

Nu har vi förresten ställt om klockan här så skiljer sig 5 h från Sverige och inte 6 som innan.

Ha en trevlig vecka alla!

Kommentarer :

#1: Hanna

Sofie!



Du verkar ha det bra och jag är glad för din skull! Hoppas att allt fungerar med showerna och så. Tyvärr har man så mycket här hemma att jag inte hinner skriva så ofta men jag läser bloggen och följer hur det går för dig!



Sedan får jag säga grattis i efterskott, vi var i Budapest när du fyllde år!



Hoppas att du mår bra!

Många kramar

skriven

Kommentera inlägget här :