Montreal!

Ja jag skriver en snabbis innan jag ska hoppa i säng. Vi har nu kommit fram till Montreal efter en 8 h lång bussresa, kom hit 4 i morse. I dag har jag först varit ute och sprungit (älskar att springa i nya städer, man ser mycket och allt går fortare än att gå + att man får motion). En bra sighsing metod när man har ont om tid. Vi har sedan varit på sugar shack som var en farm kan man säga där de tillverkar lönnsirap som de är kända för här. Vi åt typ frukost mat med potatis, skinka, korv, bönor, bröd sallad, pannkakor och efterrätt och till allt detta hade man sirap över allt. Ja det låter konstigt men så är det. Det var ok men så sött. Sirap ska bara vara till pannkakor och söta grejor tycker jag men man får ju testa när det hör till. Kvällen avslutade vi på en stripklubb, första gången för mig, annorlunda eller vad ska man säga..Nu väntar bingen för att orka upp för mer sightsing i morgon.

natti natt på er alla från Montreal som är en underbar stad! Påminner om Frankrike lite för mig då det är franska som talas här..Har inte tid att lägga upp bilder då det tar tid, hoppas ni har förståelse för det trots att jag vet att det är roligt..

Kommentarer :

#1: Compdude5823

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

skriven

Kommentera inlägget här :