Ottawa!

Ja det är var vi är just nu och har varit i 4 dagar så med andra ord hunnit med en del. Bla 3 shower, PR, sightsing och bio, vi såg Alice i underlandet och den var bra. Har inte uppdaterat bloggen på ett tag då jag ligger efter med mina bilder och jag vet att det är tråkigt med inlägg utan bilder. Men här kommer det ett iaf! Hoppas ni fortfarande läser och inte tröttnat, alla kommentarer från er alla är väldigt uppskattad ska ni veta då jag hela tiden tänker på er alla!

Ottawa är en härlig stad som ni kanske ser på bilderna. Det är Canadas huvudstad så parlamentet finns här som består av flera intressanta och vackra byggnader. Det påminner lite om Europa för mig när man promenerar runt här. Har även varit på en mysig marknad och sett en fin kyrka under mina promenader + att jag hunnit med att springa längs med en rideau canal som under vintern har den längsta skridskobanan i världen på 7,8 km, dock är det för varmt nu så isen är smält så blev inget skridskoåkande för oss men tror vi klarar oss..=) Vädret har varit strålande så det har varit härligt att vara ute. Nu har de dock lovat regn och sämre men det gör inget då vi har fullt upp med showandet ändå.








Hoppas ni alla kära läsare mår bra!
Tänker på er och räknar ner tills jag är hemma, 4 dagar kvar nu...

Kommentarer :

#1: Sofie

Hej Sofie!

Guud så fint där är! :) Hade varit roligt att se.

Vad skönt för dig att få komma hem lite. Jag räknar också ner men jag har 94 dagar kvar. Det är rätt länge.

Jag saknar dig vännen...

Kramar

skriven
#2: Mamma.

Alltid intressant att läsa din blogg sedan är bilder bara en bonus :)

Kan hälsa från Lotta och hela Bollnäs KK tror jag :) Alla undrar om Du inte kommer till Sverige och åker... Tyvärr var inte Viktoria där :(

Tänker på dig också och längtar efter dig, kul om vi kan höras i kväll :)

Kramar från mamma, pappa, Pontus o lille Tyzon :)

skriven

Kommentera inlägget här :