På plats i Lexington och inget brytet i ryggen...

Ja jag överlevde den långa bussresan hit till Lexington och min rygg har inte blivit värre, vilket jag är glad för. Jag har varit iväg och gjort röntgen och det var inte brytet sa de men sedan ringde de mig igen att jag var tvungen att komma tillbaka och ta fler bilder pga av att de sett något de ville se igen från en annan vinkel. Jag hoppas dock på att det inte är något allvarligt. Det är inget jag kan göra mer än att ge det tid. Det går bättre att andas men fortfarande svårt att röra mig nornalt så jag får vänta och se när jag kan göra show igen. Blir svårt att ta belsut när det inte är något allvarligt men samtidigt inte bra. Vill ju så gärna tillbaka men inte göra det värre. Jag får vänta och se.

Dessa 2 dagar har jag spenderat hos doktorn, gud så mycket papper som ska fyllas i så det tar tid..Lexington har inget speciellt att erbjuda och jag är rätt nere så allt känns bara jobbigt..Tror jag kommit i en liten deprition..Hoppas det går över snart..Vet att jag måste vara stark och positiv och alla kan bli skadad..Men det är tufft..Kom igen Sofie! Tack för ert stöd!

Kommentarer :

#1: maja

Efter regn kommer solsken sofie... det vet du! Man måste ju ha downs för att ha ups ;)



Det kommer bli jättebra.. kanske inte precis nu.. men sen...



Puss o kram o krya på dig!

skriven
#2: Mamma.

Håller med Maja...

Bra att de är noggranna men håller tummarna för att de inte hittar något:)

Ta vara på tiden till vila och tänk inte för mycket. Snart är Du på banan igen :)

Tänker på dig och finns med dig Älskade Gumman.

Massor av kramar från mamma, pappa o Pontus.

skriven
#3: Viljargry

Lots of great info, keep up the good work!

skriven

Kommentera inlägget här :