Pannkakor!

Ja i dag har jag lagat pannkakor på hotellet...Vi har en liten minispis vi reser med så då kan man göra det mesta..=) Förra veckan när vi hade kök kom jag på idén att jag skulle bjuda Matvey på pannkakor men det gick inte så bra, de blev brända, inte runda och ja gud vet vad..Men det har sin förklaring och det är att jag inte mätte ordentligt då det är amerikanska mått..Men i dag fick jag revansh och de blev super goda! Har sparat så Matvey ska få prova nu när han kommer tillbaka från show innan vi reser vidare..Jag har ju haft hela dagen för mig själv då jag inte kan göra så mkt..I kväll har vi en 11,5 timmar lång bussresa till Lexington, KT som väntar..Ser inte fram emot det då det alltid är jobbigt men extra nu när min rygg är dålig...Hoppas verkligen det blir bättre snart..


Matlagning i badrummet..Smarriga pannkakor blev det iaf!

Detta är en typsik maträtt jag åt mycket innan då jag inte kunde laga riktig mat. Sallad, pasta med tonfisk och morötter. Rätt ok och ganska nyttigt iaf men pannkakor är betydligt godare..=)

Kommentarer :

#1: Mamma.

Pannkakorna ser riktigt läckra ut! Skam den som ger sig, nu måste Du väl fått MVG av Matvey :) Gott att kunna äta lagad varm mat.

Hoppas resan ändå gick bra och att Du får komma på röntgen i dag. Håller tummarna allt jag kan för att det inte ska vara brutet.

Krya på dig kramar från mamma.

skriven
#2: Micke, Siris pappa

Hej Sofie,

Tänkte bara skriva några ord om att det är trist

att du är skadad.

skriven

Kommentera inlägget här :