Skadad rygg men jag hoppas inte touren är över för det..

Ja i går kväll på träning skadade jag min rygg i ett lyft. Det är samma lyft som sist gång när jag hade problem med revbenen. Det har varit bra efter det men som sagt nu hände det igen..Denna gång är det mycket värre. Så himla typsikt, jag hade sett fram emot denna dag så mycket då det var snövit, Aurora och tingleing jag skulle göra. Jag pushade mig själv och gjorde första showen som snövit men det gjorde fruktansvärt ont och var inte alls kul..Efter det var det inget att fundera på utan jag var färdig för dagen hur gärna jag än ville göra showerna. Jag kan inte röra mig alls och det gör ont att andas..De tog mig till doktorn så jag har fått antiinflammatoriskt och smärtstillande så jag hoppas det kan hjälpa lite..Jag ska göra röntgen på måndag då det kan hända att ett revben är brytet. Jag hoppas verkligen inte det då det tar 6-8 veckor att läka vilket betyder att denna tour är över för mig och inget mer showande och skridskoåkande för min del..Jag vill inte ens tänka på det så frustrerande det är..Jag vill inte vara skadad utan bara visa mer vad jag kan innan det är slut..Så typsikt...Men inget jag kan göra nu utan jag får göra det bästa och vila iaf så gott jag kan och se vad de säger på måndag..

natti natt på er alla!

Kommentarer :

#1: Maja

Fan vad trist... stackare... usch!



Men du kommer igen sofie!! Vi tror på dig!



kram

skriven
#2: Mamma.

Ja, FY vad rädd jag blev igår när Du ringde :( Himla otur som sagt men så rädd jag blev så är jag glad att det inte var ännu värre... Hinner tänka det allra värsta när jag hör Din röst... blir så rädd... :( Kanske är det någon mening med det för sedan känns det som allt känns lättare när Du berättar och vi får prata...

Tänker på dig och känner med dig, vet så väl hur mycket Du vill men Du får försöka tänka på allt Du redan gjort och allt Du ska göra sedan. Ta chansen att vila och försök att se positivt ändå så ska Du se att det hjälper till läkningen :)

Känns bra att veta att Matvey pysslar om dig så bra :)



I går hade vi +10 och strålande sol, i dag är det -2 och snöstorm :(

Hoppas det ändå blir bra på "Studenternas", Pontus är på väg dit, 40 bussar från Bollnäs :)

Håll tummarna för BOLLNÄS!!!

Vi håller tummarna för dig och Bollnäs :)

Massor av krya på dig kramar och en stor kram till Matvey också från mamma, pappa o Pontus.

skriven

Kommentera inlägget här :