En vecka i sverige..

Ja då har det gått precis en vecka sedan jag kom till Sverige. Det är allt lite ovant att vara hemma men skönt. Jag har så lätt att anpassa mig till olika miljöer nu så det gick fort att ställa om.

Just nu sitter jag och väntar på att Bollnäs tidning Ljusnan ska komma på besök. De vill göra ett repotage om mig som professionell konståkare då det är ett väldigt annorlunda jobb. Är lite små nervös måste jag säga men det ska nog gå bra. Har bakat en kaka till kaffet som jag ska bjuda på...

Annars har jag väl inte gjort så mycket speciellt den gångna veckan mer än att fixat med massa papper, packat upp och hälsat på bekanta. Listan är ju lång så måste börja i tid..

Efter 15 maj har jag tänkt åka ner till hbg för att hälsa på nära och kära där innan det bär av igen mot Venezuela..

Kommentarer :

#1: Hanna

Du är välkommen! =D



Kramar

skriven
#2: Lavransragne

Very well done. I enjoyed the site.

skriven

Kommentera inlägget här :