Gud vad gott det är med grillat!

Ja det finns väl inget bättre än grillat!? Jag har haft sådan tur och fått en utsökt middag av kära pappa. Grillat kött, annanas, klyft potatis, god sallad och guacamole, jamm! Vi får se vad som händer sedan, kanske blir en lugn hemma kväll. Har börjat träna ordentligt denna vecka och då blir man genast tröttare..Inget speciellt som händer i lilla Bollnäs så jag tror jag sparar mig för utgång en annan dag...
.
I går hade jag en heldag i Gävle med Sofia. Det var jätte trevligt! Vi strosade på stan, åt god lunch, var ute i fina bönan och solade, promenerade, åt grillat och pratade i massor. Så kul att allt är precis som vanligt trots att jag är borta. Jag älskar alla mina underbara vänner som får mig att trivas så bra när jag kommer hem!

Trevlig helg på er alla!

P.S I dag har jag varit tidning kändis i Bollnäs tidning Ljusnan. Jag var på första sidan och ett jätte fint repotage på 4 sidor. Jätte kul! D.S
Här är framsidsbilden:

Kommentarer :

#1: Maja

Kan du inte maila adressen till tidningsrepotaget eller maila repotaget. :-)



Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :