Vilken underbar vecka det varit!

Ja jag har haft en jätte bra vecka i Helsingborg och är jätte glad för det! Jag känner verkligen att jag hunnit umgås mycket med alla jag vill, klart man alltid vill ha mer men är ändå jätte nöjd. Det har varit så roligt och jag är så otroligt glad...=)

I går hade jag en jätte lyckad kväll. Det blev en underbar god middag med grillat hemma hos Joanna med Lisette och tjejerna och sedan avslutades det med en runda i stan på hälsing, zoobar och för att sedan dansa loss på Cardan med Maja och Richard. Det var riktigt skoj tack för det och skjutsen hem=) Men det var kul så det gör inget att man i dag är lite trött och små seg..Det är passande väder för söndagsmys då det är mulet och regn..Snacka om att vi hade tur med vädret för i går kväll sken solen hela kvällen och det kändes nästan som sommar fast det var kallt i luften. Underbart som sagt!

Nu är jag på väg till Emmy och Fredrik för att titta på lilla Hilda som kom till världen i torsdags, det ska bli så skoj! Grattis! Sedan blir det middag med Agneta och familjen då det är morsdag. Tänker extra mycket på dig i dag mamma. Tyvärr kan jag inte vara med på eran middag men tänker på dig!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vi får ta middag när Du kommer hem och att Du tänker på mig känner jag :)

Ha det gott och hälsa alla i HBG så gott, kram Mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :