Erik och Ariel..

Ja det är det nya parnummret vi jobbar på i år som vi hoppas att bli understudy för. Det är ett rätt svårt parnummer så det är mycket att jobba med! Men det går verkligen framåt. Vi ska i morgon har techrun för det, dvs göra det exakt som i show med ljud, ljus och kostym. Vi tränade med allt i dag och det gick rätt bra. Dock lite nervös då det är mycket nytt och vi har inte gjort hela programmet många gånger med allt. Men det känns verkligen som det finns där. Kände mig riktigt cool i Ariel kostymen. Bara en liten "baddräkt" och lååååångt rött hår...Väldigt annorlunda. Ser fram emot morgondagen nu så jag ska sova så jag är hyfsat utvilad då jag fortfarande är trött sedan NY men det är det värt! Som tur är har vi bara 2 shower vilket är ovanligt för en lördag..

Natti natt, hoppas ni får en skön helg alla!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Lycka Till!!!

Väldigt annorlunda... det håller jag med om efter att ha sett Ariel med sitt långa röda hår...

Ni fixar det säkert, kom ihåg att åka och ha roligt bara... Lycka Till!

Tack för senast igen förresten... det här lever vi länge på... Pratade precis med Elly, hon tyckte det var så tyst sedan vi åkt... Hon var så glad för vår skull när hon hörde vad mycket vi hunnit i NY :)

Kram på Er, mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :