Goodbye Savanna..=(

Ja då var en till vecka över och dags att bege sig från Savanna till Tupelo i Mississippi som är nästa. Jag kommer sakna denna stad och vecka. Allt var liksom perfekt här. Super mysig stad att strosa runt i, fint väder, jätte bra hotell, gång avstånd till ishallen, ja liksom för bra för att vara sant. Men livet fortsätter ändå och något jag lärt mig är att alltid göra det bästa i varje stad fast allt inte är perfekt..Men som sagt det är alltid bättre när det är som här i Savanna! Jag kommer sakna det men kommer komma tillbaka en dag!

Nu är det Elvis hemstad som är nästa. Vi har en 10 timmar resa framför oss. Men jag har förberett med matlådor så vi är redo! Sedan kommer jag sova gott...

Tack för mig och Savanna!

Hade velat ta mer kort men blev ej så..Det liksom går inte att få nog av hur mysigt och fint det är. Jag har sett det och kommer komma i håg det!

Kommentera inlägget här :