En ny dag nya möjligheter!

Precis vaknat av solsken igen, gud vad man blir pigg och glad av det! Vi har precis ätit en god frukost, hemmalagad havregrynsgröt med mjölk och honung, kaffe och färsk annanas. Vi är nu redo för en dag av reharsals. Vi har sedan en show i kväll. Min show i går gick riktigt bra. Jag är tingeling nu men peppar peppar tror jag vi ska kunna få göra Aurora och Philip i morgon. De ska sätta in en annan tjej för tingeling då. Jag längtar då det blivit framskjutet 2 veckor nu...

I går fick jag post vilket inte händer ofta, så himla glad blev jag. Det var min bok från siri och svensk läkerol, precis vad jag saknat..Samt var det ett paket. Det visade sig vara från Matvey som beställt en ny mus till min dator då han haft sönder min..+ att jag fick en bärbar hårddisk på 500 GB, super liten och jätte lämplig! Rena julafton! Tack så mycket för allt!

Måste kila nu,

hoppas alla i sverige mår bra!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter härligt...:)

Lycka Till i morgon, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :