Having a really good time in Cincinnati!

Ja vi har bara varit här i 2 dagar men ändå har jag hunnit med massor! Brukar få frågan om vi hinner se städerna vi besöker när vi bara är på varje ställe en vecka men jag har svaret på det nu: JA! Planerar man bara lite så hinner man det. Som denna vecka kom vi vid 21.30 till Cincinnati söndag, det var bara checka in som gällde, en snabb dusch sedan var jag redo för party! Var så himla sugen på att dansa så vi var 4 st som var på en gayclub (det är rätt vanligt att gå på det här då många är gay...) Men det är faktiskt kul, man kan dansa precis som man vill för ingen bryr sig och man behöver inte vara rädd för att bli uppraggad=) jag gav järnet på dansgolvet!

Gårdagen strosade vi runt i staden och såg några historiska kyrkor och tempel som finns här. På kvällen fyllde en tjej år så hon hade hawaii party med tropiska drinkar så det var bara att hänga på. Yttliggare en trevlig kväll! I dag har vi varit på aqarium och ätit världens godase middag på en italiensk resturang. Jag åt grillad lax sallad och Matvey grillad kyckling sallad. Det bara smälte i munnen,jamm...

Tyvärr har jag blivit lite förkyld, hoppas det går över att det bara är lite för mkt av det roliga..Men men så är det i bland..Jag har haft det jätte bra iaf så det är det värt.

I stället för att lägga upp sightsingbilder som jag alltid gör blir det lite party bilder ist för en gångs skull=)


Gruppfoto!

Eddy som alltid är ett säkert partykort! Det är Johans pojkvän så det är gayklubbar som gäller för honom..

På vägen hem...Tyler Davidsson Fountain som är en symbol för staden.

Kommentera inlägget här :